Kraj

Woseba z wakacyjnym konkursem

Marka kawy wystartowała z wielokanałowymi działaniami wspierającymi konkurs realizowany pod hasłem "Ziarenko lata".

Woseba z wakacyjnym konkursem
Marka kawy Woseba wystartowała z konkursem konsumenckim, którego celem jest ekspozycja marki oraz zachęcenie konsumentów do spróbowania m.in. nowego wariantu kawy marki Woseba – Woseba Bio Organic. 
Organizator zapewnia, że w ramach działań można wygrać 10 tys. zł na wymarzone wakacje, w każdym tygodniu ekspres ciśnieniowy wraz z zestawem kaw marki, w każdym tygodniu – urządzenia do parzenia kawy oraz porcelany do picia kawy, a w każdym tygodniu – pięć zestawów kaw mielonych.

Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać organizatorom zdjęcie z ziarenkiem kawy w roli głównej bądź wrzucić je do Instagramu z odpowiednim oznaczeniem – organizator co tydzień nagradza najlepsze zdjęcia i eksponuje je w specjalnej galerii. W finale spośród laureatów tygodniowych publiczność zagłosuje na najlepsze zdjęcie, którego autor otrzyma 10 tys. zł na wakacje. Konkurs trwa od 8 lipca do 2 września.

Za kreację i realizację konkursu odpowiada agencja Smolar. Innych szczegółów projektu nie podano. 

W MMP24 z 15 listopada 2017 r. informowaliśmy, że marka kawy Woseba wystartowała z nową komunikacją – za jej kreację i realizację odpowiadała poznańska agencja RiverWood.