Kraj

Maspex promuje nowy wariant Tymbarku

Tymbark mango-mięta ma być smakiem lata w nowej kampanii zrealizowanej przez Bardzo.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVkzu2S0j-Ng%22%7D
Marka Tymbark z portfolio Maspeksu startuje z kampanią, której celem jest promowanie nowego wariantu smakowego mango-mięta. Główne hasło kampanii to “Tego jeszcze nie BYO”. Działania będą miał swoje odsłony w telewizji, billboardach w nośnikach OOH, a także przestrzeniach miejskich. Akcję wspiera komunikacja w Facebooku i Instagramie, a także współpraca z influencerami, m.in. na TikToku.
Za koncept kampanii, spoty TV oraz outdoor odpowiada agencja Bardzo. Za zakup i planowanie mediów – Starcom.