Kraj

Herbapol SA promuje nową linię produktów Bio

Akcja potrwa do końca października i będzie skupiała się na internecie i mediach społecznościowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FThFtgy7fh3c%22%7D
Pod hasłem “Bio – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów Bio marki Herbapol (Herbapol SA). Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w internecie i w mediach społecznościowych.
Nowa linia produktów ekologicznych Herbapolu obejmuje syropy, dżemy oraz owocowe herbatki sypane. Wszystkie produkty otrzymały stosowne certyfikaty, m.in. Ekogwarancji PTRE sp. z o.o., a na opakowaniach pojawił się charakterystyczny zielony listek, który ma być potwierdzeniem wysokiej jakości produktów.

Kampania reklamowa zaplanowana do października br. obejmuje działania reklamowe w internecie oraz mediach społecznościowych. Oprócz zróżnicowanych form reklamowych zaplanowano również działania angażujące bezpośrednio konsumentów, m.in. quiz Bio-logiczny, sprawdzający wiedzę o żywności ekologicznej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Carla Zuri. Rich media wykorzystane w kampanii przygotowała sieć Sataku.