Kraj

Carlsberg reklamuje piwo Grimbergen

Kampania wizerunkowa w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaW2WYUURhYE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, zdecydował się na przeprowadzenie wizerunkowej kampanii marki piwa Grimbergen w internecie. Tę pochodzącą z Belgii markę Carlsberg sprzedaje w Polsce od sześciu lat.

W spocie reklamowym pokazana została m.in. bogata historia Opactwa Grimbergen, które powstało w 1128 r, a 14 lat później niemal doszczętnie spłonęło w ogromnym pożarze. Ogień strawił je jeszcze dwukrotnie – w roku 1566, gdy w Belgii trwały wojny religijne, oraz w 1798 r., gdy wojska Napoleona zrabowały i spaliły opactwo. Jednak za każdym razem było odbudowywane – odradzało się jak legendarny Feniks z popiołów. Nic więc dziwnego, że mnisi przyjęli Feniksa jako swój symbol, a w herb wpisali maksymę „Ardet nec consumitur”, czyli „Spalone, ale nie zniszczone”. Ognisty Feniks jest też symbolem tej marki piwa.

Spot będzie emitowany w internecie, w serwisach VoD oraz w ramach kampanii bannerowej. Kreację stworzyła agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films. Za przygotowanie kampanii na rynku polskim odpowiadają agencje: Work and Fun oraz Spacecamp, z kolei za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.