M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BNP Paribas chce dotrzeć do 2,8 mld osób poprzez French Open

Serwis Dzienny | 6 czerwca 2000, 00:00

Francuski bank BNP Paribas wprowadza nowe logo i wizerunek. Podczas zawodów tenisowych French Open odbędzie się kampania wprowadzająca nowe logo...

Francuski bank BNP Paribas wprowadza nowe logo i wizerunek. Podczas zawodów tenisowych French Open odbędzie się kampania wprowadzająca nowe logo banku, który powstał w połowie 1999 roku w wyniku połączenia francuskiego banku detalicznego BNP i banku inwestycyjnego Paribas. Kampanię obsługuje należąca do Havas Advertising agencja Euro RSCG BETC z Paryża. Spoty telewizyjne, ogłoszenia prasowe i reklamy zewnętrzne pojawią się jednocześnie i będą częścią globalnej kampanii wizerunkowej przewidzianej na następne dwa lata. Budżet wynosi 30 mln USD. Pierwotnie zaplanowano ogłoszenia logo i kampanię na koniec roku 2000. Firma postanowiła wykorzystać rozpoczynające się właśnie rozgrywki French Open, aby poprzez długoterminowy kontrakt sponsorski pojawić się w światowych relacjach telewizyjnych i dotrzeć w ten sposób do międzynarodowej widowni liczącej ponad 2,8 mld osób. Logo nowego banku zaprojektowała niezależna agencja Altai z Paryża. Jej propozycja została wybrana w wyniku konkursu, w którym uczestniczyły także następujące paryskie studia: Landor, Carre Noir, Euro RSCG Design i Dragon Rouge.