Kraj

Abstra dołącza do struktur IAB i SAR

W ramach IAB Polska firma będzie uczestniczyła w pracach związanych z digital marketingiem. W strukturach SAR przedstawiciele Abstra będą uczestniczyć w pracach Klubu Ad/Tech SAR.

Firma Abstra dołączyła do struktur IAB Polska oraz SAR. Dzięki nawiązaniu współpracy z IAB Polska przedstawiciele Abstra będą uczestniczyli w ramach kilku grup roboczych, m.in. content marketing i reklama natywna, social media i public relations. Z kolei w ramach SAR Abstra będą brać udział w pracach rodzącego się Klubu Ad/Tech SAR.

Abstra to niezależny producent treści wideo w polskim YouTube. Do portfolio firmy należą m.in. takie kanały, jak “Abstrachuje.tv”, “Beksy”, “Dla Pieniędzy” i “NP: Nowe Pokolenie”. Firma deklaruje, że każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 50 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy.