Kraj

Biedronka z rozśpiewanymi promocjami

Sieć dyskontów Jeronimo Martins Polska ruszyła z długofalową kampanią promocyjną "Ale tydzień!".

Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z długofalową kampanią promocyjną “Ale tydzień!”, której towarzyszy piosenka “Ale tydzień w Biedronce”. Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do odkrywania cotygodniowych ofert zakupowych w atrakcyjnych cenach.
Piosenki promocyjne wykorzystujące popularne motywy muzyczne mają pomagać w zapamiętywaniu marki, zwiększać jej rozpoznawalność i przyciągać uwagę konsumentów. Według ostatnich badań rozpoznawalności marki (PRM, 2018), na które powołuje się marketer, 80 proc. polskich gospodarstw domowych to regularni klienci Biedronki. Dla 50 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym sklepem, w którym robią regularne zakupy.
Kampania “Ale tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja czy platformy VoD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.