Kraj

Henkel zapowiada kampanię reklamową Bref Natural Balance

Nowy produkt Henkla Bref Duo-Aktiv Natural Balance zostanie wsparty intensywną kampanią startującą w połowie sierpnia br. Nowa linia zawieszek toaletowych...

Nowy produkt Henkla Bref Duo-Aktiv Natural Balance zostanie wsparty intensywną kampanią startującą w połowie sierpnia br. Nowa linia zawieszek toaletowych łączy właściwości płynu czyszczącego z odświeżającymi olejkami eterycznymi w trzech zapachach: Lotus & Lavender, Lime & Mint oraz Orange & Honeyblossom. 60-ml zawieszki kosztują ok. 6,99 zł. Do promocji produktów Henkel Polska zamierza wykorzystać ogólnopolskie stacje telewizyjne (nie wymieniono kanałów). Kreację spotów przygotowała agencja TBWA/Wiedeń. Z kolei działania BTL-owe przewidują promocje w punktach sprzedaży, materiały POS oraz testery zapachów. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD. (MS)