Kraj

TP SA rozpoczęła kampanię reklamową Neostrady 6 MB/s

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową promującą nową opcję szybkiego dostępu do internetu Neostrada TP 6 MB/s....

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową promującą nową opcję szybkiego dostępu do internetu Neostrada TP 6 MB/s. Jest to oferta dla najbardziej wymagających i zamożnych klientów – opłata aktywacyjna za uruchomienie Neostrady w tej najwyższej opcji kosztuje 112 zł, a miesięczny rachunek 206 zł brutto (przy umowie na 2 lata) lub 242 zł (na rok), dlatego kampania ogranicza się do prasy (reklamy w “Gazecie Wyborczej”, w tygodnikach opinii “Newsweek”, “Polityka”, “Przekrój”, “Wprost”, w prasie specjalistycznej, m.in. komputerowej, np. “Computerworld” – w miesięcznikach i dwutygodnikach). Szerokie wsparcie towarzyszy temu również w internecie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Warszawa, a kreację przygotowała NoS/BBDO. Od dłuższego czasu TP SA mniej wydatków przeznacza na reklamy swoich planów taryfowych, za to coraz mocniej wspiera ofertę Neostrady, bowiem sukcesywnie z kwartału na kwartał rośnie liczba linii ADSL-owych i przychody operatora z tego tytułu, podczas gdy dochody z usług głosowych maleją (to efekt m.in. ostrej konkurencji ze strony np. Tele2 Polska i operatorów komórkowych). (MB)