Zagranica

Sears konsoliduje budżet reklamowy w agencji Y&R

Sieć handlowa Sears Roebuck konsoliduje budżet w wysokości 650 mln dol. w rękach jednej agencji reklamowej Young & Rubicam. Przez...

Sieć handlowa Sears Roebuck konsoliduje budżet w wysokości 650 mln dol. w rękach jednej agencji reklamowej Young & Rubicam. Przez ostatnie 40 lat marketer współpracował w zakresie reklamy z agencją Ogilvy & Mather, która także brała udział w przetargu. Decyzja o konsolidacji budżetu jest następstwem przejęcia w listopadzie ub.r. sieci Kmart przez Sears Roebuck i utworzenia holdingu Sears Holdings, trzeciej największej sieci handlowej w USA, po Wal-Marcie i Home Depot. Y&R przejmie budżet 1 października br. Będzie odpowiadać m.in. za takie marki sklepów jak Kenmore, Craftsman i DieHard oraz Sears Roebuck. Sears posiada 2400 sklepów w USA i Kanadzie. (“BrandRepublic”)