Zagranica

TNSSport uruchamia ogólnoeuropejski sportowy panel badawczy

Brytyjski TNSSport uruchomił permanentny internetowy program badawczy pod nazwą "Sport Panel", skupiający 70 tys. miłośników sportu w telewizji. Wyniki badań...

Brytyjski TNSSport uruchomił permanentny internetowy program badawczy pod nazwą “Sport Panel”, skupiający 70 tys. miłośników sportu w telewizji. Wyniki badań mają pomóc klientom w znalezieniu odpowiednich danych dotyczących zachowań konsumentów z tej grupy badawczej. Zdaniem Richarda Amesa, managing directora TNSSport, w ciągu ostatniego dziesięciolecia internet stał się wokandą wszelkich warstw społecznych, łącznie z niszami. W skład próby Sport Panelu wchodzą telewidzowie z Holandii, Niemiec, Francji, Włoch oraz Hiszpanii. Platforma została opracowana w ten sposób, aby zmiany zachowań i opinii dało się śledzić w długim okresie. Jak dodaje Ames, badania w tak dużej skali dostarczą wiele podpowiedzi dla biznesu sportowego. (“BrandRepublic”)