Przetargi

Insignia wygrywa przetarg Alior Banku

Konkurs dotyczył obsługi social mediów.

Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media.

W ramach stałej umowy Insignia zadba o kompleksową obsługę fanpage’a na Facebooku oraz profilu Twitter. Agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania zostaną oparte na stworzonej przez Insignię nowej identyfikacji marki w social mediach.

O kreację treści zadba dyrektor kreatywny agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie social media manager Anna Ortman, zaś za współpracę z klientem Agnieszka Cachro, client service director Insignii.