Kraj

Unilever rozpoczyna akcję "Smaruj do szkoły z Ramą"

Unilever rozpoczyna promocję margaryn i serków Rama. Wystarczy zebrać trzy kody kreskowe z dowolnego produktu Rama, aby otrzymać kolorowe pudełko...

Unilever rozpoczyna promocję margaryn i serków Rama. Wystarczy zebrać trzy kody kreskowe z dowolnego produktu Rama, aby otrzymać kolorowe pudełko na kanapki. Pudełka bedzie można odebrać w salonach prasowych Kolporter lub otrzymać przesyłką pocztą. Akcję “Smaruj do szkoły z Ramą” wspiera kampania reklamowa. Stacje TV będą emitować spoty od 25 sierpnia przez miesiąc. Reklamę TV uzupełni seria reklam prasowych. Wybrano sierpniowo-wrześniowe tytuły dziecięce takie jak: “Kaczor Donald”, “Witch”, “Miś”, “Świerszczyk”, “Barbie”, “Kubuś Puchatek”, “Cyber Mycha”, “Disney i Ja”, “Księżniczka”. Kampanię zrealizowały agencja Lowe GGK (kreacja spotów TV), Espresso (kreacja do tytułów prasowych) i dom mediowy Initiative Warszawa, który zaplanował i kupił media. Promocja potrwa do końca października albo do wyczerpania się zapasów. Działaniami objęto takie produkty jak: Rama Classic, Rama Yoghurt, Rama Olivio oraz Rama Cremefine i Rama Creme Bonjour. Udziały wartościowe Ramy w segmencie margaryn wyniosły w okresie kwiecień-maj br. 7,2 proc., a Ramy Creme Bonjour – 12 proc. (źródło: ACNielsen). (MKS)