Kraj

Sprite namawia do zwalczania hejtu miłością

Kolejna odsłona kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" podczas Pol'and'Rock Festival.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCra_n8GrOl8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, po raz kolejny realizuje akcję, w ramach której przekonuje, że hejt należy zwalczać miłością. Tym razem akcja odbędzie się podczas tegorocznego festiwalu Pol’and’Rock. 8-metrowy napis “I Love You Hater” stanie w pobliżu dużej sceny. Marka zadba również o armatki wodne, które w gorący weekend przyniosą orzeźwienie pod hasłem “Olej hejt”. Działania są kolejnym elementem globalnej kampanii “Niech gadają. Żyj rześko.”, której istotą jest wspieranie autentyczności, prawa do bycia sobą oraz wyrażania tego. Jak wynika z raportu “Postawy wobec hejtu”, przygotowanego na zlecenie marki Sprite, w ciągu ostatnich 12 miesięcy hejtu doświadczyła ponad połowa młodych Polaków.
Działania podejmowane w ramach kampanii mają charakter długoterminowy i obejmują szeroki miks mediów, docierających do młodej grupy docelowej. W pierwszym etapie była to reklama telewizyjna, która trafiła na ekrany na początku maja. Różne formaty spotów pojawiają się także w emisji digitalowej (YouTube, Facebook, Instagram).  W kampanii wykorzystano również reklamy typu display.
Za adaptację całej kampanii “Niech gadają. Żyj rześko” na rynek polski odpowiedzialne są dom mediowy MediaCom oraz dom produkcyjny Feel Movie wraz z duetem reżyserskim Natalią Jakubowską i Łukaszem Gronowskim. Za obsługę marketingową kampanii odpowiadają firmy LiquidThread (aktywności w internecie, m.in. w social mediach, branded content, influencerzy), Fortis (przygotowywanie materiałów BTL) oraz MediaCom (branded content, influencerzy, planowanie i zakup mediów). Obsługę PR powierzono zaś agencji Big Picture, odpowiadającej również za przygotowanie ogólnoeuropejskiej strategii public relations/public affairs, na bazie której pozostałe rynki budują narrację i partnerstwa kampanii.