Kraj

Umbrella Marketing House pracuje ze Scandic Food

Dom marketingowy Umbrella Marketing House pozyskał nowego klienta - duńską firmę Scandic Food zajmującą się produkcją i sprzedażą powideł i...

Dom marketingowy Umbrella Marketing House pozyskał nowego klienta – duńską firmę Scandic Food zajmującą się produkcją i sprzedażą powideł i dżemów Owocowa Rozkosz. Na jej zlecenie Umbrella Marketing House zrealizuje cykl badań punktów sprzedaży detalicznej i konsumenckich. Badania są prowadzone w związku z chęcią rozszerzenia asortymentu przez Scandic Food. Agencja Umbrella Marketing House działa od początku br. Oferuje usługi z zakresu ATL, BTL, PR i eventów. Jej założycielem jest Grzegorz Osóbka, były marketing manager firmy Uno Fresco Tradex (producent bakalii). Umbrella Marketing House chce się specjalizoować w obsłudze firm z sektora spożywczego, farmaceutycznego i budowlanego. Na liście jej klientów znajdują się: Amica Wronki SA, Saint-Gobain Abrasives, Sanitec Koło, Sokółka Okna i Drzwi SA, Lek Polska, Cenos Sp. z o.o. oraz Uno Fresco Tradex. (MKS)