M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

US Pharmacia zatrudnia specjalistów z Unilevera i Procter & Gamble

Serwis Dzienny | 17 sierpnia 2005, 00:00

Firma farmaceutyczna US Pharmacia pozyskała nowych pracowników do działu marketingu. Arkadiusz Budziński, wcześniej senior brand activation specialist marek Hellmann's, Signal...

Firma farmaceutyczna US Pharmacia pozyskała nowych pracowników do działu marketingu. Arkadiusz Budziński, wcześniej senior brand activation specialist marek Hellmann's, Signal i Rexona w koncernie Unilever, objął nowo utworzone stanowisko product managera Ibuprom nowe produkty. Z kolei Maciej Derda został senior brand managerem marki Apap. Derda pracował wcześniej w Procter & Gamble jako associated brand manager marek Visir i Lenor. Zatrudnienie Derdy wiąże się z awansem Pawła Tomczaka, który został category managerem kategorii leków przeciwprzeziębieniowych US Pharmacii. W dziale marketingu firmy został również zatrudniony Marcin Wilk jako product manager marki Aleric (wcześniej pracował w Fournier Polska) oraz Małgorzata Gebel jako product manager marki Naturapia (wcześniej w Amis Medica). Oboje zastąpili odpowiednio Dominika Muszyńskiego, który rozpoczął pracę w Boots Healthcare, oraz Tomasza Patryna, który przeszedł do Horteksu. Obecnie w dziale marketingu US Pharmacii pracuje 36 osób (nie licząc współpracujących przedstawicieli medycznych). Kieruje nim Andrzej Schonert, dyrektor marketingu. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,