Kraj

Żywiec z nowym wariantem

Wprowadzeniu produktu będzie towarzyszyć kampania digital oraz w punktach sprzedaży.

Żywiec z nowym wariantem
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozszerza swoją sztandarową markę Żywiec o kolejny wariant smakowy – Belgijskie Ale.

Belgijskie Ale dołącza do rodziny piwnych specjalności Żywca. Piwa belgijskie należą obecnie do najpopularniejszych w Europie, mimo to w Polsce wciąż są mało znane. Chcąc przybliżyć Polakom nowy styl piwny, zdecydowaliśmy się poszerzyć nasze portfolio o Belgijskie Ale – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, kierownik marki Żywiec.

Wprowadzeniu nowego produktu będzie towarzyszyć kampania digital oraz w punktach sprzedaży. Kreacją reklam dla marki Żywiec zajmuje się 2012 Agency, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starcom.