Kraj

Sabre Polska rozpoczęło współpracę z Employer Branding Institute

Ma ona przynieść umocnienie marki Sabre jako wartościowego pracodawcy w swoim sektorze.

Umowa obejmuje działania w zakresie strategicznej obsługi employerbrandingowej z naciskiem na wyznaczenie kierunku strategicznego i wypracowanie EVP. O strategię zadba head of strategy Employer Branding Institute (EBI) Kinga Makowska, za koordynację działań odpowiedzialny będzie creative strategist Bartosz Furtak, zaś za całościową współpracę i obsługę client service manager Kaja Gryciak. EBI został wybrany w drodze przetargu i rekomendacji. Agencja powstała w 2011 r., obecnie jest liderem na rynku, w wśród klientów ma ponad 100 dużych pracodawców, m.in. Philip Morris International, Empik Group, mBank, Axa, Circle K, KFC i Sephora.

Sabre jest firmą technologiczną dostarczającą rozwiązania – oprogramowanie, systemy rezerwacyjne oraz systemy na urządzenia mobilne – dla ponad 400 linii lotniczych i 175 tys. biur podróży oraz tysięcy hoteli w ponad 160 krajach. Globalna centrala Sabre znajduje się w Southlake w Teksasie w Stanach Zjednoczonych, a Sabre Polska ma siedzibę w Krakowie. To drugie co do wielkości biuro firmy działa od 2000 r. i zatrudnia obecnie ok. 1500 osób.