Kraj

Druga odsłona letniej kampanii Pepsi

Kreacja: BBDO Warszawa, produkcja: Papaya Films, media: Media Direction OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcBWU8XFe-Os%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpuhqakoBk-Y%22%7D
Pepsi-Cola General Bottlers Poland rozpoczyna drugą odsłonę letniej kampanii marki Pepsi. Spoty były kręcone podczas trzech dni zdjęciowych w Polsce, m.in. na Pomorzu (poprzednia odsłona była kręcona m.in. w Maroku). Za kreację kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa, za produkcję – studio Papaya Films (reżyseria: Antoni Nykowski, zdjęcia: Wojciech Zieliński).

– Staramy się udowodnić, że ładną, plastyczną, jakościową wizualnie reklamę można robić nie wyjeżdżając z kraju – mówi Marcin Mioduski, art director w BBDO Warszawa.  

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.