M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KBR przygotował wstępną wersję "Kodeksu dobrych praktyk marketingowych"

Serwis Dzienny | 18 sierpnia 2005, 00:00

Komitet Badań Radiowych (KBR) opublikował roboczą wersję "Kodeksu dobrych praktyk marketingowych" dla stacji radiowych. Kodeks ma regulować zasady wykorzystywania badań...

Komitet Badań Radiowych (KBR) opublikował roboczą wersję "Kodeksu dobrych praktyk marketingowych" dla stacji radiowych. Kodeks ma regulować zasady wykorzystywania badań radiowych w działaniach promocyjnych nadawców radiowych oraz uniemożliwić nadawcom realizację kampanii reklamowych, które mogą pośrednio lub bezpośrednio wpływać na deklaracje słuchaczy co do słuchania danej stacji. Do 16 września br. przedstawiciele rynku radiowego mogą zapoznać się z propozycją tekstu oraz przesłać ewentualne uwagi i komentarze. Po ich uwzględnieniu zredagowana zostanie ostateczna wersja kodeksu. Dokument zacznie obowiązywać od momentu zaakceptowania ostatecznej wersji kodeksu przez Komitet Badań Radiowych, czyli prawdopodobnie od października br. Prace nad "Kodeksem dobrych praktyk marketingowych" rozpoczęły się w marcu br. Projekt powstał dzięki współpracy instytutu Millward Brown SMG/KRC i nadawców zrzeszonych w Komitecie Badań Radiowych. Celem stworzenia kodeksu było utrzymanie wiarygodności i niepodważalnej pozycji rynkowej badań Radio Track. (JP)

Czytaj więcej na temat: ,