Kraj

BoboVita z nową kampanią kaszek

Marka z portfolio Nutricia Polska startuje z działaniami promocyjnymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSwcY854b5Bo%22%7D
BoboVita, marka z portfolio firmy Nutricia Polska, ruszyła z ogólnopolską kampanią 360 stopni, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych. Cenne witaminy, ważne składniki mineralne i wiele pysznych smaków – mają to być trzy powody, dla których warto podawać dziecku kaszki każdego dnia.
Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30-sek. reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online, wspierana w social mediach oraz serwisach YouTube i VoD.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Spot telewizyjny przygotował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa, media online – K2 Precise. Działania PR realizuje Alert Media Communications.