Zagranica

Gillette wprowadza pierwszą podgrzewaną maszynkę do golenia

Marka P&G stawia na innowacje.

Gillette wprowadza pierwszą podgrzewaną maszynkę do golenia
Marka Gillette z portfolio P&G tworzy segment premium, a w nim proponuje pierwszą podgrzewaną maszynkę do golenia.
Gillette Labs to specjalna nowa dywizja, którą uruchomiło P&G, a jej działania i badania kierowane są do entuzjastów nowych inteligentnych technologii. Ruch jest obliczony również na dotarcie do młodych konsumentów.
Nowoczesne urządzenie do golenia ma zapewniać długotrwałe odczuwanie ciepła dzięki innowacyjnemu paskowi rozgrzewającemu. Po pierwszych sukcesach – produkt Heated Razor sprzedał się w niecały tydzień na stronie internetowej Indigogo i wygrał nagrodę People’s Choice Award na targach Consumer Electronics Show 2019 – nowatorska maszynka do golenia pojawi się teraz w sprzedaży Wielkiej Brytanii.
Marka współpracuje z firmą badawczą Smartech Selfridges, aby jak najlepiej zdefiniować potrzeby grupy docelowej.

(Bloomberg)