Kraj

Media Concept przygotował mediaplan dla Wólczanki

Media Concept zaplanował i zakupił media dla kampanii wizerunkowej Wólczanki. Do celów akcji wykorzystanych zostanie ponad 1000 billboardów, backlightów i...

Media Concept zaplanował i zakupił media dla kampanii wizerunkowej Wólczanki. Do celów akcji wykorzystanych zostanie ponad 1000 billboardów, backlightów i nośników wielkoformatowych w średnich i dużych miastach Polski. Reklamy pojawią się też na środkach komunikacji miejskiej oraz w klubach i pubach w całym kraju. Kreację przedstawiającą troje modeli ubranych w stroje z najnowszych kolekcji Wólczanki opracował we własnym zakresie dział marketingu producenta. Wsparciem dla działań ATL będą materiały POS, sesje zdjęciowe w prasie, akcje PR oraz promocje sprzedaży. Kampania Wólczanki potrwa do początku 2006 r., zaś jej zadaniem ma być budowa wizerunku firmy jako producenta odzieży dla mężczyzn i kobiet w różnym wieku. (MS)