Kraj

Delecta zmienia pozycjonowanie - reklamuje produkty słone

Należąca do Rieber Foods Polska SA marka Delecta zmienia pozycjonowanie i po raz pierwszy reklamuje w telewizji i prasie produkty...

Należąca do Rieber Foods Polska SA marka Delecta zmienia pozycjonowanie i po raz pierwszy reklamuje w telewizji i prasie produkty słone – sosy z indyka z kawałkami mięsa. – Delecta jest marką silnie kojarzoną z produktami słodkimi takimi jak ciasta i desery. W ub.r. zdecydowaliśmy, że chcemy zmienić to pozycjonowanie i poszerzyć wizerunek marki również o kategorię produktów słonych – wyjaśnia Aneta Bura, product manager w Rieber Foods Polska odpowiedzialna za media i komunikację. Jesienią ub.r. Delecta wprowadziła na rynek sosy z indyka (w 4 smakach: słodko-kwaśny, pomidorowy, curry i boloński). – Najpierw musieliśmy zbudować dystrybucję, co nie było takie proste, bo to jednak inna kategoria niż produkty słodkie, a poza tym czekaliśmy na sezon – wyniki sprzedażowe sosów pokazują pik sprzedażowy na jesieni – dlatego teraz przyszedł czas na wsparcie reklamowe – mówi Aneta Bura. Producent zaplanował pięciotygodniową kampanię (do 18 września) – spoty emitowane są w 9 stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4, Discovery i TVN24. Reklamy będą również w prasie handlowej i konsumenckiej (m.in. “Naj”, “Gala”, “Claudia” i “Newsweek”). Grupą docelową są głównie kobiety (jako decydujące o zakupach), w wieku 20-39 lat, mieszkanki miast pow. 50 tys. mieszkańców, których dochody na gospodarstwo domowe są powyżej 1,4 tys. zł. (najniższa i średnia grupa zarobkowa). Kreację przygotowała agencja Red 8 Communications Group, a mediami zajął się Starcom (obie agencje wygrały pod koniec ub.r. przetarg Delecty i obsługują ją od stycznia). W tym roku Delecta przeprowadziła też relaunch drugiej gamy produktów słonych – konserw warzywno-mięsnych (pulpety, flaki, gołąbki, fasolka itp.) (MB)