Kraj

Wrześniowy i październikowy numer "Glamour" wspierany w mediach

Dwie najbliższe edycje magazynu "Glamour" (G+J Media) wspierać będzie kampania w telewizji, radiu (RMF FM, Radio Zet), na citylightach, w...

Dwie najbliższe edycje magazynu “Glamour” (G+J Media) wspierać będzie kampania w telewizji, radiu (RMF FM, Radio Zet), na citylightach, w punktach sprzedaży i w tytułach G+J Polska. Zakupem telewizji zajął się dom mediowy Starcom. Kreację i zakup radia przygotował wydawca. Do części nakładów obu wydań będą dołączone DVD: do wrześniowego – “Dobre rady”, do październikowego – “Matador”. Wydawca nie ujawnia, w jakich proporcjach dzieli nakład na część bez filmu za 5,5 zł i z filmem za 9,9 zł. Wrześniowy “Glamour”, którego przewodnim tematem będą trendy w modzie i urodzie na jesień i zimę 2005/2006, będzie miał dołożoną także sylikonową bransoletkę z hasłem. Łączny nakład tego wydania wyniesie 270 tys. egz. Zaś październikowy numer miesięcznika zostanie poszerzony o sekcję “Glamour dla twojego mężczyzny”, która pojawia się dwa razu w roku – w wydaniu kwietniowym i październikowym (od ubiegłego roku). (KP)