Kraj

Rozpoczęła się trzecia edycja Złotych Spinaczy ZFPR

Związek Firm Public Relations w Polsce ogłosił terminy zgłoszeń i przebiegu tegorocznego konkursu Złote Spinacze. Jak co roku ma on...

Związek Firm Public Relations w Polsce ogłosił terminy zgłoszeń i przebiegu tegorocznego konkursu Złote Spinacze. Jak co roku ma on charakter otwarty; przeznaczony dla agencji public relations, działów PR w instytucjach i korporacjach, organizacji samorządowych oraz pozarządowych. Tegorocznym novum jest powiększone 36-osobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych, branżowych i środowiskowych oraz świata nauki i mediów. Audytorem konkursu tradycyjnie już będzie polska filia KPMG. Uczestnicy rywalizować będą w dziewięciu kategoriach: PR korporacyjny, PR produktu, kampania edukacyjna, kampania antykryzysowa/zarządzanie kryzysowe, public affairs & lobbying, kampania społeczna, komunikacja wewnętrzna, event oraz corporate social responsibility. Ostateczny termin zgłoszeń projektów zrealizowanych w Polsce w okresie 2004-2005 upływa 16 września, zaś gala finałowa połączona z ogłoszeniem wyników odbędzie się 24 listopada br. Złote Spinacze 2005 otrzymają silne wsparcie promocyjne. Patronem medialnym konkursu jest “Puls Biznesu”, zaś współpracę zadeklarowały: Amerykańska Izba Handlowa, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Instytut Marki Polskiej oraz Konfederacja Pracodawców Prywatnych “Lewiatan”. Ubiegłoroczny konkurs skupił 46 projektów w 8 kategoriach, a 20-osobowe jury wręczyło zwycięzcom statuetki, zaś nominowanym – okolicznościowe dyplomy. (MS)