Zagranica

Reebok podpisał kontrakt z kolejną gwiazdą "młodej" muzyki - Miri Ben-Ari

Reebok, po niedawnym związaniu się z kontrowersyjnym raperem 50 Cent, podpisał kolejny deal sponsoringowy z gwiazdą sceny muzycznej. Tym razem...

Reebok, po niedawnym związaniu się z kontrowersyjnym raperem 50 Cent, podpisał kolejny deal sponsoringowy z gwiazdą sceny muzycznej. Tym razem chodzi o hiphopową skrzypaczkę Miri Ben-Ari, która wystąpi w globalnej kampanii Reeboka “I am what I am”. Strategia i kreacja tej kampanii zostały stworzone przez nowojorską agencję Mcgarrybowen. Koncepcja “I am what I am” jest obecnie parasolem dla większości aktywności marketingowych Reeboka i wspierana jest największym budżetem reklamowym w ostatnim dziesięcioleciu historii tej firmy. Ben-Ari jest laureatką muzycznej supernagrody Grammy. Pochodzi z Izraela, ma klasyczne wykształcenie muzyczne, przez kilka lat była uznaną wykonawczynią jazzu, ale jej zainteresowania przesunęły się w kierunku R&B i hip-hopu. (“BrandRepublic”)