M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

E-point zajmie się całościową obsługą internetowych kampanii Raiffeisen Banku

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2005, 00:00

Agencja e-point będzie obsługiwać kampanie internetowe Raiffeisen Bank Polska przez najbliższe 12 miesięcy. O wygraniu przez e-point przetargu Raiffeisen Bank...

Agencja e-point będzie obsługiwać kampanie internetowe Raiffeisen Bank Polska przez najbliższe 12 miesięcy. O wygraniu przez e-point przetargu Raiffeisen Bank Polska informowaliśmy w DS "MMP" z 14 czerwca - wtedy nie było jeszcze wiadomo, jaki będzie zakres współpracy agencji z bankiem. Obecnie zostały dopracowane szczegóły umowy. Jak mówi Michał Waszkiewicz, dyrektor marketingu e-point, agencja obsłuży całościowo wszystkie projekty kampanii, jakie w internecie będzie prowadził Raiffeisen Bank. Przed wybraniem e-pointu Raiffeisen nie współpracował na stałe z agencją interaktywną, a planowaniem mediów internetowych zajmował się jego dom mediowy (Media Direction OMD). Zdaniem Danuty Musiał, dyrektor marketingu Raiffeisen Bank Polska, obecnie internet jako medium dojrzał do tego, by powierzyć tę część budżetu banku wyspecjalizowanej agencji. Przypomnijmy też, że trwa przetarg Raiffeisena na agencję, która przygotuje najbliższą, jesienną kampanię. Główną agencją banku ma jednak pozostać Ad Fabrika FCB (która też bierze udział w obecnym przetargu oprócz Testardo Red Cell, Opus B i Euro RSCG Warsaw). E-point jest firmą wywodzącą się z rynku agencji interaktywnych, jednak obecnie jej głównym biznesem jest tworzenie i wdrażanie projektów IT, szczególnie dla klientów z sektora bankowego. Przychody e-pointu w ub.r. wyniosły 5,5 mln zł, z czego ok. 80 proc. pochodziło z części IT, a ok. 20 proc. z części interaktywnej (marketingowej). (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,