M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hachette zamierza w ciągu 1,5 roku podnieść sprzedaż "Marie Claire" do 80 tys. egz.

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2005, 00:00

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Magazine chce poprawić sprzedaż miesięcznika "Marie Claire". Satysfakcjonujący poziom rozpowszechniania pisma to 80 tys. egz. Ten wynik...

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Magazine chce poprawić sprzedaż miesięcznika "Marie Claire". Satysfakcjonujący poziom rozpowszechniania pisma to 80 tys. egz. Ten wynik firma chciałaby osiągnąć w ciągu 1,5 roku. W realizacji tego planu ma pomóc nowa naczelna pisma Paulina Stolarek-Marat, która w opinii wydawcy wpłynie na polepszenie jego jakości. Obecnie sprzedaż magazynu w okresie od stycznia do maja br. kształtowała się na poziomie 63 tys. egz. (dane: ZKDP). Według danych Expert Monitora za okres styczeń-lipiec br. wydatki na promocję "Marie Claire" wyniosły zaledwie 0,9 mln zł, a rok wcześniej blisko 2 mln zł. Na wiosnę przyszłego roku Hachette planuje kampanię reklamową, której zadaniem będzie zwiększenie rozpoznawania brandu "Marie Claire". Wydawca nie podaje jeszcze szczegółów kampanii. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , ,