M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB autorem kampanii relaunchowej Fortuny (Agros Nova)

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2005, 00:00

Agros Nova kontynuuje relaunch swojej głównej marki soków i napojów owocowych Fortuna. Właśnie ruszyła telewizyjna kampania wprowadzająca zupełnie nową komunikację...

Agros Nova kontynuuje relaunch swojej głównej marki soków i napojów owocowych Fortuna. Właśnie ruszyła telewizyjna kampania wprowadzająca zupełnie nową komunikację dla tej marki przygotowaną przez agencję DDB Warszawa (to jej drugie dzieło dla Agrosu po wygranym przetargu - agencja przygotowała też poprzednią kampanię napojów Minerado Unpluged). 30-sekundowy spot emitowany jest w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem) oraz w wybranych kanałach tematycznych. Zakupem mediów tradycyjnie zajął się MediaCom Warszawa. Film reklamowy, wyreżyserowany przez Marka Dawida, jest bardzo dynamiczny zarówno w warstwie wizualnej, jak i dźwiękowej (podkład stanowi znany przebój duetu Snap "The Power", który zapoczątkował gatunek dance/elektro). Spot pokazuje zalany słonecznym blaskiem gaj pomarańczowy w greckim Epitavos. Drzewa pełne dojrzałych owoców kiwają się w rytm muzyki. Refren "I've got the power!" i cała nowa komunikacja mają trafić zwłaszcza do młodych ludzi (18-39 lat). Za kampanię ze strony Agros Novej odpowiadali: Andrzej Łęgosz, kierownik marketingu, i Marcin Dzionek, kierownik marki Fortuna, a od strony agencji - Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak, deputy creative directorzy. Tą kampanią Agros kontynuuje rozpoczęty przed wakacjami relaunch Fortuny. W pierwszej fazie pojawiła się nowa identyfikacja wizualna opracowana przez firmę Dragon Rouge: zmodyfikowany i bardziej słoneczny logotyp marki, cieplejszy, żółto-zielony kod kolorystyczny opakowań oraz ich zmieniony nowoczesny kształt ("prisma"). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,