M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Macroscope OMD wycofał się z przetargu mediowego Zbyszka, jego prowadzenie przejął IAM

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2005, 00:00

Firma Zbyszko zatrudniła Instytut Audytu Mediowego (IAM) do pomocy przy organizacji przetargu mediowego, o którym pisaliśmy w DS z 23...

Firma Zbyszko zatrudniła Instytut Audytu Mediowego (IAM) do pomocy przy organizacji przetargu mediowego, o którym pisaliśmy w DS z 23 czerwca. Po zatrudnieniu audytora z przetargu wycofał się Macroscope OMD. Nie udało się nam ustalić, jakie domy mediowe zostały zaproszone do udziału w konkursie. Wiadomo, że rozmowy z firmą Zbyszko oraz IAM prowadzi obecnie m.in. dom mediowy Optimedia. W reklamowej części konkursu, o której również informowaliśmy na łamach DS, zwyciężyła agencja GTO - nie udało się nam potwierdzić oficjalnie tej informacji. Agencja GTO współpracowała wcześniej z firmą Zbyszko przy realizacji kampanii wód smakowych. Pracownicy agencji GTO powołali przed kilkoma miesiącami ambientowy dom mediowy - Ambient Media, który miał się specjalizować w realizacji niestandardowych projektów mediowych. Firma Zbyszko prowadziła przegląd ofert domów mediowych pod kątem działań ambient, nie udało się nam ustalić, czy ów przegląd związany jest z prowadzonym obecnie przetargiem na wybór domu mediowego. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , ,