Zagranica

Conde Nast wprowadzi magazyn biznesowy i jego witrynę

Wydawnictwa Conde Nast wprowadzi nowy magazyn biznesowy i stworzy jego witrynę. Poczeka jednak do momentu, gdy segment pism o biznesie...

Wydawnictwa Conde Nast wprowadzi nowy magazyn biznesowy i stworzy jego witrynę. Poczeka jednak do momentu, gdy segment pism o biznesie przebrnie przez okres spadku wpływów z reklam. Trudno więc mówić o dacie debiutu. Prace nad pismem powierzono Joanne Lipman, która 22 lata spędziła w “The Wall Street Journal” jako deputy managing editor. Była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie jego weekendowej sekcji. Lipman będzie w Conde Nast współpracować najbliżej z Davidem Careyem, byłym wydawcą “The New Yorkera”. Conde Nast jest wydawcą takich magazynów jak “Vogue”, “Self”, “Lucky”, “Allure”, “Modern Bride”. (“BrandRepublic”)