M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sieć Orange powraca do swojego starego hasła reklamowego "The future is bright"

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2005, 00:00

Sieć komórkowa Orange (France Telecom) w Wielkiej Brytanii zdecydowała się wrócić do wprowadzonego 11 lat temu hasła reklamowego: "The future's...

Sieć komórkowa Orange (France Telecom) w Wielkiej Brytanii zdecydowała się wrócić do wprowadzonego 11 lat temu hasła reklamowego: "The future's bright, the future's Orange". Według nieoficjalnych informacji nastąpi to już od najbliższej kampanii, którą zaplanowano na wrzesień (przygotowuje ją agencja Mother). Ma to być recepta na spadek przychodów operatora. W I poł. br. brytyjski Orange miał 2,8 mld euro przychodów, co oznacza spadek o 3,2 proc. rok do roku. Sloganu "The future's bright, the future's Orange" po raz pierwszy użyto w 1994 r. w kampanii autorstwa WCRS, a zaniechano jego stosowania w 2001 r. po przeniesieniu obsługi do Lowe & Partners. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,