M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CB4 poszerza portfolio o nowych klientów

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2005, 00:00

Agencja CB4 realizująca kampanie na nośnikach w pociągach PKP (I i II kl. oraz trójmiejska SKM) i taksówkach przygotowała kampanie...

Agencja CB4 realizująca kampanie na nośnikach w pociągach PKP (I i II kl. oraz trójmiejska SKM) i taksówkach przygotowała kampanie dla firmy farmaceutycznej Bayer Healthcare, Nokii oraz Centrum SPA z Jeleniej Strugi. Działania są targetowane do klientów z klasy premium. Kampania komunikatora Nokia 8800 wykorzystuje ok. 1000 obrandowanych taksówek w większych miastach Polski oraz 36 wagonów I klasy. W przypadku firmy Bayer kampania dotyczy edukacji seksualnej. Na ponad 200 warszawskich taksówkach promowany jest nowy portal www.po40.pl poświęcony problemom seksualnym mężczyzn w starszym wieku. Zdaniem Pawła Romanowicza, project managera w CB4, akcja ta jest swoistym testem mającym m.in. odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób Polacy reagują na reklamę stron internetowych w taksówkach. Akcje tego typu odnotowują wysoką skuteczność w USA, zaś w Polsce nie były jeszcze realizowane. W przypadku Centrum SPA z Jeleniej Strugi kampania wykorzystuje taksówki we Wrocławiu i, podobnie jak w przypadku Bayera, potrwa do początku września. W obydwu tych akcjach media zakupione zostały we własnym zakresie. Jak powiedział Romanowicz, od ich wyników zależeć będzie dalsza współpraca z klientami. (MS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,