Kraj

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja związana jest z kolekcją książek “Lektury wszech czasów”, która obejmie 17 tytułów (11, w tym 10 dzienników i jeden tygodnik Orkli, i 6 dzienników Polskapresse). Dzisiaj ukazują się zapowiedzi pierwszej z lektur, “Pana Tadeusza”. Książka pojawi się w sprzedaży 6 września. Wydawcy nie ujawniają, do kiedy potrwa kolekcja. Ogólnikowo odpowiadają, że jest to duży projekt. Lektury będą dołączane do zwiększonych przy tej okazji wtorkowych wydań tytułów: “Dziennik Zachodni”, “Dziennik Bałtycki”, “Dziennik Łódzki”, “Gazeta Krakowska”, “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, “Głos Wielkopolski” (należące do Polskapresse) oraz: “Tygodnik Ostrołęcki”, “Dziennik Wschodni”, “Echo Dnia”, “Gazeta Codzienna Nowiny”, “Gazeta Lubuska”, “Gazeta Pomorska”, “Gazeta Współczesna”, “Głos Koszaliński/Głos Słupski”, “Głos Pomorza”, “Głos Szczeciński”, “Nowa Trybuna Opolska” (Orkla). Dziennik z książką kosztować będzie 3,5 zł plus cena gazety. Kolekcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa prowadzona na poziomie regionalnym i ogólnopolskim: TVP1, Polsat, regionalne wersje w TVP3, regionalne i lokalne stacje radiowe, autopromocja. Za kreację i produkcję reklam telewizyjnych, radiowych i prasowych odpowiada agencja Yapan. Za zakup mediów ogólnopolskich odpowiada wrocławski dom mediowy Mediapol. Za realizację kampanii regionalnej, w tym zakup mediów, odpowiedzialne są poszczególne regiony. (KP)