Kraj

Strychowski polskim ambasadorem The John Caples International Awards

Jacek Strychowski, business development & marketing director z Lowe Activation, został w Polsce ambasadorem znanego konkursu kreatywnego branży usług direct-marketingowych...

Jacek Strychowski, business development & marketing director z Lowe Activation, został w Polsce ambasadorem znanego konkursu kreatywnego branży usług direct-marketingowych – John Caples International Awards w Nowym Jorku. The John Caples International Awards wystartował w 1978 roku. Caples Awards docenia i nagradza innowacyjne pomysły kreatywne w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Konkurs otrzymał nazwę Johna Caple’a w hołdzie pionierowi w stosowaniu nowoczesnych narzędzi marketingu bezpośredniego. Konkurs organizowany jest w USA, ma jednak zdecydowanie międzynarodowy charakter. Zgłoszenia do konkursu przychodzą z całego świata. W ciągu kilku ostatnich lat ponad połowa nagrodzonych prac nadesłana została spoza USA (w ub.r. ponad 80 proc. zwycięskich kampanii pochodziło spoza USA). Konkurs przygotowywany jest przez organizację non-profit. W tym roku funkcję general chair XXVIII konkursu Caples pełnić będzie Howard Draft, prezes i dyrektor generalny firmy Draft (Draft otrzymała w 2005 roku 5 gwiazdek w pięciogwiazdkowej skali ocen “Advertising Age”). Nagrody Caples przyznawane są za komunikację BtoB oraz BtoC. Termin wysyłania zgłoszeń upływa 17 października. Jacek Strychowski przygotowuje obecnie mailową informację dla wszystkich potencjalnie zainteresowanych wzięciem udziału w konkursie. Dotychczas żadna polska agencja w tym konkursie nie startowała. (AMS)