Kraj

Wojciech Czuk nowym szefem marketingu Ambry

Ambra SA, producent m.in. win musujących Dorato i wermutów Cin & Cin, ma nowego szefa marketingu. Został nim Wojciech Czuk,...

Ambra SA, producent m.in. win musujących Dorato i wermutów Cin & Cin, ma nowego szefa marketingu. Został nim Wojciech Czuk, który na stanowisku marketing managera w Ambrze zastąpił Tomasza Borchowca, który po 1,5 roku na tym stanowisku zdecydował się rozstać z firmą (jego dalsze losy zawodowe nie są na razie znane). Wojciech Czuk ma 35 lat, wcześniej pracował w Leaf Poland, gdzie zarządzał marką cukierków Hops! oraz w działach marketingu Tchibo Warszawa i Henkel Polska. Nowy szef marketingu Ambry ukończył handel wewnętrzny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jest żonaty, czas wolny spędza, latając na paralotni z napędem. Przypomnijmy, że miesiąc temu przetarg ATL-owy na obsługę marek Ambry wygrała agencja Open, przetarg BTL-owy – agencja Afekt, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Ambra od 22 czerwca br. jest notowana na GPW w Warszawie. W lipcu Ambra zakupiła pakiet 50 proc. akcji firmy Tim SA, importera win klasycznych. (MB)