Przetargi

SM Mlekovita wystartuje z nową marką w październiku, kampania we własnym zakresie

SM Mlekovita, która planuje wprowadzenie na rynek nowej marki linii świeżych produktów mlecznych, na którą składałyby się: mleko, kefir, maślanka...

SM Mlekovita, która planuje wprowadzenie na rynek nowej marki linii świeżych produktów mlecznych, na którą składałyby się: mleko, kefir, maślanka oraz jogurty pitne (patrz DS “MMP” z 17 czerwca), zakończyła procedury przetargowe bez wyłonienia zwycięzcy. Jak powiedziała Adrianna Sapińska, dyrektor marketingu Mlekovity, po kilkuetapowym przetargu (liczba i nazwy zaproszonych agencji nie zostały podane) ostatecznie zapadła decyzja, że kampanię firma przygotuje we własnym zakresie. Przetarg prowadziła i koordynowała firma Tetra Pak, ale Olga Mularczyk z Tetra Pak, odpowiedzialna za procedury przetargowe, nie chciała się wypowiadać na temat powodów takiego zakończenia. Sapińska dodała, że trwa cały czas opracowywanie portfolio tych nowych produktów. Obecnie przygotowywane są projekty opakowań, które mają być gotowe w ciągu 2 tygodni. Nowa seria w sprzedaży pojawi się pod koniec października br. Działania reklamowe wspierające pojawienie się nowej linii według Sapińskiej rozpoczną się jeszcze w tym roku, ale na obecnym etapie nie podała ona żadnych szczegółów na ten temat. Mlekovita jest producentem kilkudziesięciu produktów, z czego najbardziej znane to mleko UHT Mlekovita Plus, Twój Kubek, ser kanapkowo-sałatkowy Feta i serki homogenizowane Darek. Ma ponadto w swojej ofercie: jogurty, maślanki, serwatki, kefiry, masło, margaryny, sery i lody. Nie sprzedawała natomiast do tej pory produktów świeżych (produkty fermentowane o terminie przydatności do spożycia 3 tygodnie). (AMS)