Kraj

No-Spa reklamuje się w konwencji filmu Jima Jarmuscha

Spoty reklamowe w konwencji filmu "Noc na ziemi" Jima Jarmuscha przygotowała agencja Publicis na potrzeby kampanii reklamowej leku rozkurczowego No-Spa...

Spoty reklamowe w konwencji filmu “Noc na ziemi” Jima Jarmuscha przygotowała agencja Publicis na potrzeby kampanii reklamowej leku rozkurczowego No-Spa (Sanofi-Synthelabo). Działania reklamowe rozpoczęły się 29 sierpnia, termin zakończenia nie został podany. Ich celem jest zdobycie nowych klientów oraz wzrost intencji zakupu w przypadku bólów brzucha (w tym tych spowodowanych menstruacją). Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, Tele 5) i wybrane tematyczne stacje telewizyjne. Na potrzeby kampanii wyprodukowano trzy spoty reklamowe adresowane do trzech różnych grup docelowych – kobiet w wieku 14-25 lat cierpiących z powodu bólów menstruacyjnych, kobiet w wieku 24-45 lat, mających rodzinę, cierpiących z powodu bólów brzucha, przyjmujących leki przeciwbólowe i rekomendujących je swojej rodzinie, oraz mężczyzn w wieku 40-59 lat cierpiących z powodu bólów spastycznych. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. (AMS)