M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Co-op unifikuje swoje marki na rynku brytyjskim

Serwis Dzienny | 1 września 2005, 00:00

Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii sieć spółdzielni handlowych unifikuje swoje marki pod pilotażowym brandem The Co-operative. Od połowy września...

Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii sieć spółdzielni handlowych unifikuje swoje marki pod pilotażowym brandem The Co-operative. Od połowy września zniknąć mają takie nazwy jak Co-op Welcome, Co-op Pharmacy itp. Do nowej nazwy The Co-operative w zależności od branży dodawane będą jednowyrazowe określniki. Rebranding wsparty zostanie kampanią podkreślającą etyczne i praktyczne walory spółdzielni na takich płaszczyznach jak uczciwy handel, zdrowa żywność czy wsparcie społeczności lokalnych. Cała akcja wykorzystujaca outdoor, radio, prasę i mailing przebiegnie pod hasłem "The Co-operative. Where everyone profits" (Spółdzielczość. Tam gdzie zyskują wszyscy). Kampania rozpocznie się 12 września br. i według wstępnych założeń potrwa 8 tygodni. Za kreację odpowiada agencja Lippapearce, zaś mediaplan opracował McCann-Erickson. Zdaniem Zoe Morgan, marketing directora w grupie Co-operative, celem tej inicjatywy jest test identyfikacji marki oraz przekazanie sprzedawcom, iż wspólne wartości są podstawą wszystkich działań grupy. Wyniki kampanii będą uważnie monitorowane, zaś podsumowanie akcji nastąpi na początku 2006 r. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,