M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tchibo odnotowało najlepsze udziały od 2000 r.

Serwis Dzienny | 1 września 2005, 00:00

Producent kawy Tchibo Warszawa odnotował rekord w udziałach rynkowych, licząc od 2000 r. Według danych ACNielsen za okres czerwiec-lipiec, Tchibo...

Producent kawy Tchibo Warszawa odnotował rekord w udziałach rynkowych, licząc od 2000 r. Według danych ACNielsen za okres czerwiec-lipiec, Tchibo jako producent ma obecnie 20,4 proc. udziałów całego rynku kawy. Łączny udział ilościowy firmy Tchibo (marki Tchibo, Davidoff i Gala) w segmencie kaw palonych marketera osiągnął blisko 24 proc. (wzrost o 0,7 pkt proc.). Najpopularniejszy produkt - Tchibo Family palona - uzyskał niecałe 16 proc. udziałów w tym segmencie (w poprzednim okresie 15 proc. ). Na rynku kawy rozpuszczalnej udziały marek Tchibo wzrosły o 1,3 pkt proc. do poziomu 16,6 proc. W ujęciu wartościowym Tchibo Warszawa posiada obecnie 24,8 proc. udziałów w rynku kawy palonej oraz 16,5 proc. udziałów w rynku kawy rozpuszczalnej. Według Marii Oskroby, PR managera Tchibo Warszawa, jedną z przyczyn osiągnięcia rekordowych wyników jest ostatnia duża promocja Tchibo Family oparta na mechanizmie loterii i wspierająca ją kampania mediowa. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,