Kraj

Promocja Polski w zagranicznych mediach prawdopodobnie wystartuje 22 września

Kampania reklamująca Polskę, którą przygotowuje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (patrz DS "MMP" z 16 sierpnia) prawdopodobnie wystartuje 22...

Kampania reklamująca Polskę, którą przygotowuje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (patrz DS “MMP” z 16 sierpnia) prawdopodobnie wystartuje 22 września. – Na razie jest to termin roboczy – podkreślił Artur Kruza, new business director w agencji Banah Group, której powierzono przygotowanie scenariusza filmu reklamowego i koncepcję reklam prasowych. Agencja zwyciężyła w przetargu zakończonym na początku sierpnia br. Liczba i nazwy pozostałych agencji biorących w nim udział nie są znane. Kampania prawdopodobnie potrwa sześć tygodni. Obejmie spoty w CNN i BBC oraz kampanię prasową w “Financial Times” i “The Times”. Według Kruzy trwają obecnie rozmowy na temat przygotowania kolejnego etapu kampanii promującej Polskę, a także poszerzenia jej o nowe media. Banah Group nie jest odpowiedzialna za zakup mediów, Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych robi to we własnym zakresie. Budżet, pierwotnie określany na 2-2,5 mln zł, prawdopodobnie został zwiększony do 4 mln zł. Krystyna Skrzyńska, specjalista w departamencie promocji gospodarczej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, nie chciała się wypowiadać w kwestii kampanii i dalszych planów promocyjnych. – Wszystko zostanie podane na konferencji prasowej pod koniec września – powiedziała Skrzyńska. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi zachodnich społeczeństw na nasz kraj, przede wszystkim kadry menedżerskiej decydującej o zagranicznych inwestycjach. (AMS)