M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Prokom Software dołączył do sponsorów Sopot Festival 2005 w TVN-ie

Serwis Dzienny | 2 września 2005, 00:00

Firma Prokom Software SA jest trzecim sponsorem Sopot Festival 2005 w telewizji TVN. Firma będzie dostarczać technologie wspomagające relacje z...

Firma Prokom Software SA jest trzecim sponsorem Sopot Festival 2005 w telewizji TVN. Firma będzie dostarczać technologie wspomagające relacje z festiwalu. Nazwa firmy pojawi się w 8-sekundowych billboardach sponsorskich po każdej części koncertu, a oprócz tego w specjalnych oknach reklamowych (1/16 ekranu), nowym formacie sprzedawanym przez biuro reklamy TVN. Wartość kontraktu nie została ujawniona. Głównymi sponsorami Sopot Festival 2005 są już marka PoloCocta firmy Zbyszko oraz marka Sokołów firmy Sokołów SA. Obie firmy wykupiły pełne pakiety sponsorskie obejmujące 800 billboardów sponsorskich, obecność w mulitimedialnej kampanii reklamowej i możliwość promocji na miejscu. Wartość cennikowa takiego pakietu wynosiła 1 mln 600 tys. zł brutto. Festiwal odbędzie się w dniach 2-4 września, w jego ramach przewidziano trzy koncerty transmitowane w TVN-ie. Jak powiedział Jacek Nowak, zastępca dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży specjalnej i sponsoringu TVN, stacja liczy, że każdy z koncertów wygeneruje średnio minimum 8 GRP w grupie 4+ (oznacza to widownię na poziomie około 2,9 mln osób). Transmisje z koncertów Sopot Festival 2005 będą miały jednak w piątek i sobotę poważną konkurencję ze strony TVP. W piątek (2 września) w czasie transmisji z festiwalu w TVN-ie publiczna TVP2 pokaże relację z wyborów Miss Polonia, a w sobotę również w Dwójce zaplanowano mecz piłkarski reprezentacji Polski i Austrii. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,