Przetargi

Allianz Polska przygotowuje się do rozpisania przetargu

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA wysłało do 12 agencji reklamowych zapytania ofertowe w sprawie przygotowania strategii i kreacji przyszłorocznej kampanii...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA wysłało do 12 agencji reklamowych zapytania ofertowe w sprawie przygotowania strategii i kreacji przyszłorocznej kampanii reklamowej (prawdopodobnie wizerunkowej). Są wśród nich zarówno agencje sieciowe, jak i lokalne. W tym tygodniu ma zostać wybrana lista czterech agencji, które otrzymają zaproszenia do przetargu, a jego rozstrzygnięcie i wybór agencji Allianz planuje do końca listopada br. Firma nie ujawnia wysokości budżetu reklamowego. W przeszłości Allianz Polska wpółpracował z DDB Warszawa, Publicisem i NoS/BBDO. Media dla Allianz planuje i kupuje dom mediowy Optimum Media OMD. Ostatnio Allianz promował swój wizerunek głównie w powiązaniu z wyścigami Formuły 1 i kierowcą rajdowym Robertem Kubicą. Ostatnią kampanię wizerunkową towarzystwo zrealizowało jesienią 2003 r. (MB)