Kraj

Axel Springer wyda więcej na reklamę "Pani Domu" niż Bauer na "Tinę", 1 zł ceną docelową

Zakładane inwestycje Axel Springer Polska w kampanię reklamową i promocję nowej "Pani Domu" będą większe niż Wydawnictwa Bauer w relaunch...

Zakładane inwestycje Axel Springer Polska w kampanię reklamową i promocję nowej “Pani Domu” będą większe niż Wydawnictwa Bauer w relaunch “Tiny”. Taką informację przekazał Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych w Springerze. Dokładna wartość budżetu nie została podana. Nie wiadomo również, jak długo potrwają te działania reklamowe. Bauer od momentu relaunchu tygodnika, to jest od czerwca ub.r., do końca roku planował wydanie około 10 mln zł. Od tego wydania “Pani Domu” bez gadżetu będzie kosztowała 1 zł. Jest to docelowa cena odświeżonego tygodnika. Magazyn z gadżetem będzie kosztował od 5 do 10 zł. Jednocześnie wydawca zrezygnował z telewizyjnego dodatku do tygodnika. Obecnie najtańszym tygodnikiem jest “Tina”, która obniżyła cenę egzemplarzową do 50 gr. “Naj” (G+J Polska) kosztuje 1 zł, a “Przyjaciółka” (Edipresse Polska) – 2,60 zł. (JD)