Kraj

Murator reorganizuje biuro reklamy, Dygasiewicz-Piwko i Kawęcki kierują głównymi działami

Wydawnictwo Murator reorganizuje biuro reklamy. Firma uporządkowała strukturę biura. W miejsce dotychczasowych kilku wydzielono dwa główne podmioty: Dział Budowa i...

Wydawnictwo Murator reorganizuje biuro reklamy. Firma uporządkowała strukturę biura. W miejsce dotychczasowych kilku wydzielono dwa główne podmioty: Dział Budowa i Architektura oraz Dział Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek. Pierwszym pokieruje Anna Dygasiewicz-Piwko, a drugim Łukasz Kawęcki. Oboje pracowali ostatnio na stanowiskach dyrektorów biura reklamy w Muratorze, odpowiedzialnych za różne podmioty. – Nowa struktura biura reklamy pozwoli na bardziej efektywne działania związane z poszukiwaniem nowych aktywności reklamowych – powiedziała Agnieszka Anielska, prezes zarządu Wydawnictwa Murator. W ramach nowej organizacji w Dziale Budowa i Architektra wyodrębniono cztery podmioty: Magazyny (pokieruje nim Robert Ignaczewski), Internet (Anna Piekarz), Informatory (Artur Bułatowicz) i Regiony (Anna Wróblewska). Według danych firmy Expert Monitor w 2004 r. przychody z reklam Wydawnictwa Murator wynosiły 55,3 mln zł, a w okresie I-VI br. 32,4 mln zł. (PM)