Kraj

JWT Polska planuje całkowitą przebudowę struktur

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy struktura organizacyjna agencji reklamowej JWT Polska ma ulec całkowitej przebudowie. Nowa organizacja ma się opierać...

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy struktura organizacyjna agencji reklamowej JWT Polska ma ulec całkowitej przebudowie. Nowa organizacja ma się opierać nie na dotychczasowych działach (kreacja, obsługa klienta, strategia), ale być konstrucją teamów zadaniowych. – Nie oznacza to, że jeden zespół będzie np. pracował tylko dla Knorra, a inny tylko dla KitKata – mówi Dariusz Zatorski, dyr. kreatywny JWT w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Zespoły będą tworzono w miarę potrzeb i przebudowywane w miarę występowania nowych okoliczności. W skład zespołu będą wchodzić przedstawiciele wszystkich działów, będzie też lider teamu, ale jak podkreśla Zatorski, wcale nie musi to być ktoś z działu obsługi klienta. Będzie ponadto tzw. powszechna dostępność briefów – każdy brief przychodzący do agencji będzie wywieszany w miejscu publicznym i wszyscy będą zachęcani do zaprezentowania swoich pomysłów. Zatorski dodaje, że agencja, borykająca się teraz z pewnymi problemami lokalowymi i planująca przeniesienie do nowej siedziby, plany zwiększenia zatrudnienia (pisaliśmy o nich w DS “MMP” z 6 czerwca br.) odkłada na czas zakończenia przeprowadzki. – W tej chwili nie mam fizycznie gdzie posadzić nowych ludzi – mówi Zatorski, ale dodaje, że jest po rozmowach z wieloma potencjalnymi nowymi pracownikami. Zdaniem Zatorskiego podniesieniu poziomu usług kreatywnych agencji na pewno pomoże stworzenie teamów mieszanych z udziałem obcokrajowców. Ostatnio w agencji został zatrudniony Szwed Torsten Hekkelstrand, który będzie odpowiedzialny za realizację projektów w internecie. Niebawem w kreacji pojawi sie też nowy pracownik z Brazylii. W agencji pracuje obecnie niemal 60 osób. (AMS)