M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HBO Central Europe wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO

Serwis Dzienny | 6 września 2005, 00:00

HBO Central Europe (HBO CE) wprowadzi w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO. Informację tę ogłosił Jim Helfgott,...

HBO Central Europe (HBO CE) wprowadzi w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO. Informację tę ogłosił Jim Helfgott, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu HBO CE. Nowa identyfikacja wizualna obejmie wszystkie materiały i działania antenowe oraz pozaantenowe w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech i Słowacji. Znak towarowy kanału oraz jego hasło reklamowe "To nie telewizja, to HBO" pozostaną bez zmian. Dotychczasowy system identyfikacji wizualnej funkcjonował w regionie od pięciu lat. Zdaniem Michala Povolnego, dyrektora kreatywnego HBO CE, nowy wizerunek stacji jest bardziej spójny i wyraźniej odwołuje się do działań antenowych i pozaantenowych. Działania pozaantenowe to głównie nowe projekty witryny internetowej oraz materiały korporacyjne, reklamowe i firmowe. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie od września br. Projekt został zrealizowany przez hiszpańską agencję Ostra Delta, która specjalizuje się w opracowywaniu strategii marki oraz tworzeniu animacji, grafiki i efektów specjalnych na potrzeby rynku telewizyjnego. Agencja ma biura w Madrycie i Paryżu. Do tej pory zaprojektowała system identyfikacji wizualnej 70 kanałów w 15 krajach. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , ,