Kraj

Maciej Maciantowicz, Jacek Kulczycki i Kacper Sawicki w zarządzie KPR

Klub rozpoczyna trzeci rok działalności.

Od lewej: Maciek Macianowicz, Jacek Kulczycki, Kacper Sawicki
Klub Producentów Reklamowych SAR podsumował dwa lata swojej działalności. Wybrany został nowy zarząd w składzie: Maciej Maciantowicz (CEO/executive producer Dynamo Film), Jacek Kulczycki (CEO/xeecutive producer OTO Film) i Kacper Sawicki (executive producer, Papaya Films). Julian Dworak nadal pełnić będzie funkcję dyrektora KPR.

W czasie swojej działalności KPR podejmował działania w zakresie: regularnego badania rynku producentów, tworzenia i promocji dobrych praktyk rynkowych, m.in. w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej, szkoleń i warsztatów dot. standardów dla zamawiających produkcje i dla producentów oraz ekologicznych zmian w komunikacji marketingowej, inicjując Ad Goes Green. 

– Badanie rynku producentów, rekomendacje przetargowe wraz z wzorami dokumentów czy Forum Producentów służące wymianie wiedzy potwierdzają realną wartość, którą klub wnosi. Co równie ważne, to siła, która stoi za studiami wchodzącymi w skład KPR – w świetle danych z badania producentów ostrożnie szacujemy, że wspólnie realizujemy około połowy polskich reklam. Ta kumulacja doświadczenia i wiedzy interesuje zamawiających, a dla nas jest zasobem dla dalszych wspólnych działań – powiedział Jacek Kulczycki.

Działający od stycznia 2018 r. w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Klub Producentów Reklamowych jest jedyną w Polsce organizacją branżową zrzeszającą producentów filmów reklamowych. W jego skład wchodzi siedem największych polskich domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, Papaya Films, Tango i Tank.