Kraj

Tok FM planuje niestandardowe działania promocyjne

Prawdopodobnie w październiku br. ruszy kampania promocyjna Radia Tok FM (Agora SA). Po raz pierwszy stacja skorzysta z usług zewnętrznej...

Prawdopodobnie w październiku br. ruszy kampania promocyjna Radia Tok FM (Agora SA). Po raz pierwszy stacja skorzysta z usług zewnętrznej agencji reklamowej i nawiązała już współpracę z agencją Schulz. Jak mówi Grzegorz Wiejak, zastępca dyrektora sprzedaży ds. projektów specjalnych w grupie radiowej Agory SA, w kampanii zastosowane będą zupełnie nowe rozwiązania i pionierskie techniki promocji. Nie zdradza jednak szczegółów akcji. Celem działań będzie wzmocnienie elitarnego wizerunku Tok FM. – Będziemy uświadamiać słuchaczom obecność stacji, w której zawsze znajdą najświeższe informacje – mówi Wiejak. – Chcemy być postrzegani jako radiowy odpowiednik TVN24 – dodaje. Przed kilkoma tygodniami kierownictwo stacji podjęło decyzję o zmianie oprawy muzycznej stacji (obecnie na antenie króluje new jazz), lekko zmodyfikowano ramówkę, m.in. poprzez wprowadzenie większej liczby serwisów informacyjnych. (JN)